article hero image
EVCİL Hayvanlar

ÜRÜN PORTFÖYÜMÜZDE ŞEFFAFLIĞI DESTEKLEMEK

HEDEFİMİZ

Tüketicilerimizin evcil hayvan maması ürünlerimizle ilgili doğru ve şeffaf bilgilere kolaylıkla erişmelerini sağlamak.

90

Başarılarımız

Tüketicilerimizin evcil hayvanlarına verdikleri mamanın içeriğini önemsediklerini biliyoruz. 2016’da ambalaj üzerinde kolay anlaşılabilir ürün bilgileri ve beslenme tavsiyesi vererek bilgiyi daha erişilebilir kılma taahhüdünde bulunduk.

2019’da evcil hayvan mamaları hakkında en çok sorulan soruları dikkate alarak bu soruları yanıtlamak üzere Sorularınız Önemli bölümünü oluşturduk. Ayrıca 2020’de tüketicilerin kullanılan İçerikleri ve kullanım amaçlarını daha ayrıntılı görebilmeleri için Her İçeriğin Bir Amacı Var bölümünü kullanıma sunduk.
Ayrıca tüketicilerin ve paydaşların evcil hayvan mamalarını nasıl ürettiğimizi görmeleri için fabrikamızda açık kapı girişimini başlattık. (bu girişim pazara özeldir, her pazarda olmayabilir)

Ayrıca, sosyal ve çevrimiçi platformlarımızda ve Tüketici Hizmetleri ekiplerimiz aracılığıyla evcil hayvan sahiplerine ve diğer ilgili paydaşlara etiket harici daha ayrıntılı bilgilere erişim verilmesini sağlayarak bu konuda önemli gelişmeler kaydettik. Bu yeni araçlar sayesinde evcil hayvan bakımı ve beslenme tavsiyesi, şikayetler ve ürün bilgileri ile ilgili 238.350 binden fazla tüketici sorgulamasına yanıt vermeyi başardık.

article picture

Bakış Açımız: Purina, Beslenme BİLGİSİ VE TAVSİYE

Önemlilik çalışmamız evcil hayvan sahiplerinin markalarımızı ve ürünlerimizi dikkatle incelediklerini gösterdi. Ürünlerimizin içinde neler olduğunu bilmek istiyorlar. Bu nedenle ne kadar çok bilgi verirsek o kadar iyi olduğunu gördük. Ürün bilgilerini zaten paylaşıyor olsak da bu bilgilerin evcil hayvan sahipleri için her zaman kolay anlaşılır olmadığını fark ettik. Purina olarak besin değerleri bilgilerinin herkesin erişebileceği ve anlayabileceği bilgiler olmasını istiyoruz.

article picture

Tüketicilerin bilinçli tercihler yapabilmesini sağlamamız gerektiğine inanıyoruz. Bu nedenle kapsamlı ve şeffaf bilgiler ve tavsiyeler vermek için çaba gösteriyoruz. Müşterilerin kendi kararlarını gerekli tüm bilgilere erişerek güvenle verebilmeleri için evcil hayvan beslenmesinde uzman kişiler, yetkililer ve sektör kuruluşlarıyla işbirliği yapıyor ve müşterilere sürdürülebilir ve bağımsız bilgiler sağlıyoruz.

Nestlé CSV çalışmalarına katkılar

Evcil hayvanların ve onları seven insanların yaşam kalitesini yükseltmek için gösterdiğimiz adanmışlık, ana şirketimiz olan Nestlé’nin yaşam kalitesini yükseltme ve bireyler ile aileler, topluluklarımız ve gezegenimiz için daha sağlıklı bir geleceğe katkıda bulunma konusundaki adanmışlığıyla örtüşmektedir.

Toplumda Nestlé hakkında daha fazla okuyun

Muud lubadused